Verzenden en afhalen

afhalen van uw bestelling

Wilt u uw bestelling afhalen? Dat kan. U kiest bij het bestellen de optie afhalen in uw winkelwagen en vult in het opmerkingenveld op de afrekenpagina, de datum en tijdstip in wanneer u uw bestelling komt afhalen.

Wilt u uw Bulkbestelling laten afhalen door uw eigen transport of koeriersdient? Dat kan. U kiest bij het bestellen de optie afhalen in uw winkelwagen en vult in het opmerkingenveld op de afrekenpagina, de datum en tijdstip in wanneer u uw bestelling komt afhalen. Of u geeft dit telefonisch door.
Bel ons: +31 (0) 320 410 732

Wilt u uw bestelling voor Private label en/of verpakkingsmaterialen laten afhalen door uw eigen transport of koeriersdient? Dat kan. U kiest bij het bestellen de optie afhalen in uw winkelwagen en vult in het opmerkingenveld op de afrekenpagina, de datum en tijdstip in wanneer u uw bestelling komt afhalen. Of u geeft dit telefonisch door.
Bel ons: +31 (0) 320 410 732

Retourneren

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@magnesium-minerals.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat (product ongeopend) aan ons geretourneerd moeten worden. U bent ook verplicht om het herroepingsformulier, die u via onderstaande link kunt downloaden, volledig ingevuld mee te zenden.

Download herroepingsformulier

Neem hiervoor contact met ons op via Tel: +31 (0) 320 410 732

Neem hiervoor contact met ons op via Tel: +31 (0) 320 410 732

Himalaya magnesium, when Health is your concern

Sluit Menu